Het Rouwende Kind

foto ebook HRKMijn nieuwe boek ‘Het Rouwende Kind’ is gepubliceerd! Het boek is een compilatie van blogs, geschreven op deze pagina. Toch ben ik er ontzettend trots op dat ze nu in een handzaam boek staan! Er wordt meestal net wat dieper ingegaan op het onderwerp dan in de blogs. Ik heb mijn boek uitgegeven via Brave New Books en daar is het onder andere ook te koop. Tevens is het verkrijgbaar bij alle internetwinkels en kan het ook via de boekwinkels worden besteld.  Mijn gevoel is wel tweeërlei. Aan de ene kant wil ik natuurlijk veel boeken verkopen, aan de andere kant, wil ik, net als elke andere volwassene,  verdrietige gebeurtenissen graag uit het leven van kinderen houden. Helaas gaat dit niet altijd.

Hieronder staat een korte omschrijving van mijn boek:

Het Rouwende Kind, een handvat voor de volwassene.

Wat moet je tegen je kind zeggen als je partner de diagnose ongeneeslijk ziek heeft gekregen? Of als er voor het eerst in je familie iemand doodgaat? Moet je überhaupt wat zeggen? En neem je ze mee naar de begrafenis of crematie of is het beter om ze niet bloot te stellen aan de verdrietige stemming die daar vaak heerst?  Wat moet je doen in deze vaak ook voor jou verdrietige tijd?

In ‘Het Rouwende Kind’ wordt kort en krachtig antwoord gegeven op dergelijke vragen. Om jou als ouder, verzorger of iemand die om het kind geeft een paar handvatten te geven voor hoe je met het rouwende kind om kan gaan.

Hopelijk heb ik hiermee jullie interesse kunnen wekken in mijn boek. Het E-book is te koop voor € 10,50, de paperback voor € 18,50.

Een warme groet,

Nina José

Geef een reactie

